Saturday 20 October 2012

TRANSFORMASI SAYA TELAH BERJAYA

Alhamdulillah..Bersyukur KepadaNYA..

  •   TESTIMONI TUAN EMPUNYA BLOG..:-)

Saya telah berjaya MENTRANSFORMASIKAN diri saya dengan menggunakan Alphalipid SD2..

DAHULU ..selalu sakit lutut apabila menaiki tangga
SEKARANG ..boleh menaiki tangga dengan mendukung anak sekaligus

DAHULU..selalu termenung untuk memilih baju nak dipakai kerana semuanya tidak muat
SEKARANG.. semua baju semasa zaman bujang boleh dipakai semuanya..Alhamdulillah

DAHULU..apabila ada pemeriksaan kesihatan, selalu berdebar2 kerana takut ada kencing manis atau darah tinggi
SEKARANG..tidak berdebar2 lagi kerana semuanya dalam keadaan yang normal

DAHULU.. apabila berjalan ke kelas atau mengajar selalu termengah2 kerana berat badan
SEKARANG.. 2 masa boleh berdiri sahaja semasa mengajar..

Bersyukur kerana masih lagi diberi kesihatan yang baik dan semuanya ini kerana saya telah menggunakan ALPHALIPID SD2..SAYA SUDAH MENGETAHUI KEBERKESANNYA... JOM SAMA2 KITA MENTRANSFORMASIKAN DIRI..

Untuk mengetahui atau mendapatkan produk ALPHALIPID SD2 ..boleh hubungi saya di 0199223240..rundingan percuma akan diberikan..cepat2..sebelum terlambat..

No comments:

Post a Comment